Personaliseer je smartphone met CityMarble™



Via Casecompany - een bedrijf uit Gent -  kan je het stratenplan van je favoriete wereldstad, je hometown of lieverlingsland op een case laten drukken.📱 En ik... ik mocht dat van hen uittesten! Lees even verder om te ontdekken wat mijn bevindingen zijn.

Van laptop cases tot gsm hoesjes, bij Casecompany kan je een cover personaliseren met het stratenplan van elk(e) dorp of stad in de wereld.🌍 Ik koos voor Rijmenam (#2820) omdat het mijn all time favoriete dorpje is. Rijmenam is een dorpje gelegen bij Mechelen in de provincie Antwerpen. Ik ben er opgegroeid, naar school geweest én woon er al 19 jaar lang! Dus was de locatie al snel gekozen om Citymarbleuit te proberen. ;)




Verder kan je kiezen uit zes verschillende soorten kaarten. Je kan onder meer kiezen voor een zwart-wit thema (Kaart 'Art Deco' en 'Midnight') en voor een rood-geel-blauw patroon geïnspireerd op schilder Mondriaan. Ik koos voor 'Classic', een kaart met een klassieke inkleuring (gele en blauwe tinten). Vooral de rivieren worden goed aangeduid.🙌🏼 Zo zie je op mijn kaart de Dijle ook meteen goed liggen!




Nadat je de soort kaart gekozen hebt, kan je aan de slag! Je duidt het merk en model aan van je smartphone en kiest welke soort cover je wil. Ik koos voor een transparante cover met soft hoesje. Normaal is zo'n transparante cover gemaakt van silicoon en komen er snel scheurtjes in. Toen ik mijn hoesje ontving was ik eerlijk gezegd aangenaam verrast want het hoesje is van heel sterk materiaal. (Toen ik het hoesje wou gebruiken, was het zelfs moeilijk om het rond mijn smartphone te krijgen!😄) Het lijkt me dus voldoende valbestendig...




Verder komt het hoesje ook tot over de rand van het scherm, wat voor mij vrij belangrijk is omdat ik mijn iPhone nogal makkelijk laat vallen.😅 Ook worden de geluidsbuttons aan de zijkant en de aan/uit-knop bovenaan goed beschermd doordat de case erover komt.

Vervolgens kan je het door jouw gekozen design pimpen met tekstjes, collages en emoji's. Als een echte diehard, ging ik op zoek naar mijn straat en huisnummer en zette er een hartje op. Bovenaan op de kaart zette ik ook mijn naam. Persoonlijker kan het niet denk ik. ;)





Zo, dit was mijn review over CityMarble, het nieuwe concept van CaseCompany. Ik mag trouwens ook nog een kortingscode met jullie delen. Nog tot 30 juni krijg je 15% korting met de code 'CITYMARBLE15'.

Laat me zeker weten wat je van het concept vindt en of je overweegt eentje te kopen! Welke stad zou jij kiezen? ✨📱

Amber van The Comfy Creative
IG: @amberpg (zie foto hieronder)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)